måndag 26 maj 2008

gröööön.

Hejsanhejsanhejsanhejsanhejsanhejsanhejsanhejsanhejsan. (:
Just nu leker jag med Angelica, så jag tänker inte skriva så mycket,
Jag tänker vara kort fattad helt enkelt (:
Idag har jag då varit i skolan och då kl 14.00 var det "Konsert", typ nå elvis fans som
berättade lite om honom och sjöng och verkligen herjjade runt på scenen, Fett kul! :D
Sen så skulle jag och angelica gå upp på koppar saxen och ta hål i mina öron, mend et var stängd, ;/ Tråååkigt. men sen begav vi oss till expert och köpte minneskort till mobilen, så nu har jag 2gb's minne till den och det är ju gött dää. :D hähä. Japp, sen så begav vi oss igen och den gången blev stopplatsen Angelicas hem, där vi skulle tjata lite på henne mor så att hon skulle tillåta Angelica att sova hos mig och det fick hopn till slut :) maha. Sen bidde det träning, jappjapp. Och nu är vi hemma och lyssnar på när mina griniga systrar smäller i dörrarna.
men så är livet! :/
Nu ska jag iväg och vara social med Angelica, så vi synes imon kanske (: PUSSPÅRUMPAN!

Inga kommentarer: