tisdag 23 september 2008

Auch!

Blir snart till at dra hem till LiiHanna och plugga med henne och Angelica, Kanske inte kul med plugg men jag får då vaar med två av mina bästamuppar och dessutom slipper jag vara hemma där alla Tankar och känslor bara gnager. Jamen, seriöst. jag börjar verkligen tröttna på den iskalla känslan av att man en dag kommer vara ensam och då blir det ju såklart resten av livet, kan inte precis säga att jag är redo att bli vuxen heller, så det skiter vi ju ganska hårt i!

känns som det här livet vart runt mig sen jag var född
om man tittar på mig ser man i min röst det hörs
om man é för snäll, folk bryr sig inte ett skit
men folk gör som man säger om man höjer sin röst en liten bit
men tyvärr vi lever i en hård värld och våldet som finns här
har tagit vänner som vi hållt kär!

Inga kommentarer: