onsdag 17 september 2008

Jag blev full på min coca cola!

Skolan.
Nu har vi två stycken som har hoppat av Op1 på falufri (min klass). Amanda går nu barn och fritid i borlänge och Sandra har bytt till omvårdnad på kristenskolan. Det är tomt utan er brudzzz, men jag hoppas att ni får det bra <3

Ja, just nu är det som vanligt. Jag lägger ut nått skit på bloggen och orkar verkligen inte skriva något intressant, förutom att jag har fullt upp i helgen, helt underbart! Ska leka lite med lisa på lördagen, här blir fin däh. Har faktiskt saknat den flickan (: och på fredagen blire till att leka hemma hos henke och grejer. sen vet jag inge mer.

Det är inte mig det är fel, det är dig.

haha, det blir bara en massa skit när jag skriver, men om ni vill veta nå mer intressant så ska ni kolla in micwils blogg; www.babyprilla.bloggagratis.se
Nu får ni super kul ;D


I got an invitation don't you keep me waiting all night long
I know you know, you know, so baby don't
pretend you wont keep me guessing if ya
you will you wont dont want to play a game with you baby

Inga kommentarer: