onsdag 10 september 2008

Sigge, I'm Back!

Ja, Nu sitter jag micwil och amanda i basgrupps rum2 (vårat rum) inne på falufri (våran skola).
I luuuv it here, men just nu har vi 3 en liten debatt om bloggar vad tusan man ska skriva i dem.
Jag har hört att man ska vara så personlig som möjligt och dte förösker jag verkligen vara, men det är inte alltid så lätt, men ett försök är mer än inget. Micwil, även känd michaela Willhelmson och Amanda Tallberg har precis bytt äömne till plastflaskor osm tydligen luktar bebis. Åh, hahah. Jag vet inte vad jag ska skriva, men så är det alltid när jag öppnar min blogg och försöker slita loss alla tankar som fassnat i hjärnan, det är inte alltid det lättaste att slita något som sitter så hårt fast, så nu hoppas jag bara på att micwil eller mandy ska komma med nått klokt att säga som jag kan klugga ner i bloggen(; ´

Aja, tyvärr verkar det inte komma något vettigt ord ifrån någon av oss, men nu är ialla fall min blogg uppdaterad och grejs, så nu får det väl dröja ännu en månad inna jag lägger in något nytt.

Peace out!

Inga kommentarer: