lördag 27 september 2008

Congratzzzzz!

Grattis Pappa och Mamma :)

JappJapp, idag är det Pappas och Mammas dag, eller alltså. idag har de varit tillsammans i 20 år och om jag ska vara ärlig så är det kortare tid än vad jag trodde! Ja, så ikväll när mumi kommer hem ifrån jobbet blir det middag på nån resturang tror jag, hä blir fint dä!


Senare idag ska nog jag dra mig vidare till Garpenberg och umgås med mina muppar. Då blir det nog att vara vaken hela natten, häääärligt. Men det blir ju även mer spännande saker som som hårfärgning och pirecingar lite här och var, eller om jag ska vara ärlig så är det jag som står på tur efter som de andra tre redan har minst en i ansiktet. Så ja, ska återskapa min babe igen, Meduza! Luv it. Sen så ska jag komma på en mäster plan så jag och Adam kan hämnas på Angelica som gjorde mig irriterand till tusen i torsdag. Inte kul, inte kul, Men det blir nog lite kuligare efter våran hämnd!
JappJapp, nu har jag laggt ett par rader om min lördag.
Vi hörs, Peace out!


You are in pain, take your life,
take yout life with cocaine.


Inga kommentarer: