fredag 19 september 2008

Den du!

Går dagen:

muppsen och jag hade bestämt att vi skulle sova hemma hos hanna i falun eftersom ingen av hos hade någe skola dagen efter, så ja. Jag och Angelica åkte från falun för att möta upp hanna och Martina. och sen så blablablbalblblablablablblaablablablablablablablablablablaaaaaaaaaaaaaaablabal
blabalablabalablablblablabla! Palla faen int'


Det jag vill komma till är att jag och Hanna hade lite småiga flögg för oss och då menar jag att vi fick dumma ideer. Men ja, det var typ vi 01.00 nån gång, då fick vi för oss att vi skulle gå ut till stallet som står alldeles intill lillstugan, där vi sov! i alla fall så gick vi in dit och stod och pilla på hästarna som verkade minst sagt lite arga eftersom vi kom och väckte dom, Men så långt tänkte ju inte vi då (; Sedan slog det mig att jag inte hade ridit sen jag gick i åttan (2 år sen) så då sa jag:


-Nu jävlar rider vi!!
- Njaeee, alltså det är nog inte så smart..


men till slut, efter lite tjat så släppte hon loss och blev helt inne på att vi skulle ut och rida på en fullt okänd häst, som vi aldrig brytt oss i tidigare. vi tog ut hästen ur boxen och letade på hjälmar och grejer, men vi hittade inga träns, så vi blev tvugna att göra ett eget Och Hanna har ju alltid varit den lite smartare så hon fick fixa den biten och jag måste erkänna att det blev super ;D Sen bar det av ut i skogen, vi travade och galloperade och härjade, hästen bockade och surade lite på oss eftersom vi råkade glida fram lite så vi hamnade på hans hals. Så, jaaa. Min kväll vara ganska spännande, men det tar inte riktigt slut där, för jag och Hanna mer framtår och grejer så inne i lillstugan började vi sjunga, dansa och härjjjja som faeeen. Det slutade med att vi båda slet av oss kläderna och dans hej villt med tuttarna fri, fett skön känsla, try it för faen! Sen gick vi ut på gården, fortfarande lika nakna och då blev det lite posande och foto tagning på hannas FARFARS gård, mitt i natten! Ojojoj, har inte haft så kul på bra jävla länge, tack muppar, ni lyckas alltid göra mitt liv lite bättre!



peace ouuuuut!


Inga kommentarer: