måndag 16 november 2009

I'm going back to the stars

Äntligen har jag fått tillbaka sladden till min dator och kanske
till och med lusten att börja blogga igen? Who knows..

Idag har jag iaf lyckats försova mig, vilket jag verkar lyckas med
nästan varje måndag. Tror faktiskt jag behöver min måndag,
därför känns det ju lite taskigt att folk vill ta den ifrån mig, eller?
Tvinga mig att att till skolan typ.. Jaja, skolan är mitt val.
Om jag inte gått skolan och detta var Amerika hade jag säkert
blivit tvungen att flytta till en trailerpark med min hund och mina 2 ungar
och deras alkoholiserade far och jag skulle leva på de pengar han tjänar
in genom att jobba på en fabrik där de tillverkar knappar eller något,
och han skulle leva sin vardag tillsammans med whiskey flaskan.
Ja, en himla tur är det att jag går i skolan och inte bor i Amerika.
Fast trots alla dessa fördelar med att gå i skolan så finner jag ändå en
massa nackdelar med det. Som typ; Det är långt till skolan, jag måste
kliva upp tidigt ashell, det är långt till matsalen/restaurangen som vi
käkar på under skoldagarna, Jag får sällan bra betyg längre (iaf inga
betyg som jag blir nöj över), jag är alltid trött när jag kommer hem så
jag pallar inte plugga, vilket gör så att jag ligger efter i en massa saker!

Skit samma, bara att bita i äpplet och kämpa vidare right?

I morgon kommer vi i vilket fall ha en bra dag!
Vi ska nämligen på en föreläsning med Mia Thörnblom!
Ni vet.. Den där FD narkomanen som snackar om självkänsla och det
kan blir riktigt bra tror jag, för mig delvis, eftersom som min självkänsla
är helt gonegonegonegone! huhu.
Dessutom ska jag och Angelica förnya våra pass vilket gör resan till Kina
mer verklig :D VI SKA VERKLIGEN DIT NU!!!!!!!

Jag måste spara pengar..

Doris liv i Amerika...

Inga kommentarer: