måndag 23 november 2009

Vi gör det här för att vi måste

Tack! Tack å lov!
Första Matte B lektionen avklarad för ca 1 timme sedan.
Första kapitlet blir nog kanske inte så svårt, de resterande
kapitlerna får jag ta när de väl kommer!
Tänkte bara säga: Frida, vi kommer verkligen inte ångra att vi
valde matte B, läraren är kanon bra!

Ska snart bege mig ner mot östra för att stiga ombord på bussen.
Ska hem, hem, hem, typ.. Förväntar mig själv en överaskning ;)

I vilket fall vill jag bara berömma mig själv för att jag faktiskt tar
tag i saker och det känns faktiskt som om jag har allt under kontroll.
Och då har det ju ändå bara gått en dag sen min lilla svacka! hihi.
Man ska som sagt alltid byta riktning när man kommer till en korsning!

När jag menar att jag har allt under kontroll menar jag inte att jag har fått
allting gjort som borde vara gjort. Jag menar bara att jag vet hur jag ska göra!
Har 2 möten imorgon med två olika lärare, via dessa möten kan jag nog klara
upp en eller två saker, och kanskekanske höja mitt betyg i en kurs, great!

Appapp, nu lär jag kila ner till bussen! Smell you later aligator!

Inga kommentarer: