söndag 22 november 2009

Vi ska åt samma håll kompis.

Tack vare mitt förra inlägg där jag skrev om kärlek
lite kort och om att vi är bisexuella så har jag haft drömmar
de senaste nätterna om en massa random brudar som tydligen
är kära i mig! Jag menar; WHAAAAAT! vad är det frågan om?

Först var det en blond liten tjej som kom fram till mig och gav mig
sin kärleksförklaring, i en pol jävel! Sedan får jag också höra att Karro,
Karro! En av mina bästa vänner att hon också är kär i mig, och vänta,
det blir värre:

Efter att jag badat lite och tänkt på vad jag ska göra går jag fram till den
där blonda tjejen och typ hånglar upp henne! gaaaaaaaaash.

Sedan avslutas drömmen av att jag och min klass är inne på Ica och
köper mjukglass, och inte nog med det så är Kissie, Dessie och PAOW
med oss, och dom går tydligen i våran klass också..
Aah, shiet! måste sluta läsa bloggar nu känner jag..

Inga kommentarer: