fredag 12 december 2008

12.33

Okejdå.
Jag har varit en jätte dålig "bloggare" nu,
inte för att det finns några regler om hur man får vara,
men jag har ju bara skrivit TomTom-ord och det suger.
men att blogga är också ganska värdelöst ibland.
Dem flesta bloggar för att bli kända och typ bli som
blondinbella eller Kenza. Fan vet jag.
Man kan få dem tankarna ibland.
Jag skriver bara för att fördriva tiden och typ
för att släppa ut ilska på
alla andra värdelösa "bloggare".
För hur tusan kan man bli så berömd av att skriva några rader om
vad man har på sig och vad man köpt de plaggen?
Sjuka jävlar som går på allt, ni vet inte mycket.
Vad finns egentligen innan för skalet?
Ett löskokt- eller hårdkokt ägg?
Jag säger inte att jag är smart, men bajskorv! Jag irriterar mig till tusen på alla
dessa modebloggar, och andra retard bloggar. Fuck 'em, säger jag bara.
Börja blogga om nått intressant, eller typ sluta blogga för att bli/vara kända.
Vad är det för karriär egentligen, är det inte roligare att ha ett riktigt jobb?
Bli Snickare, sjuksköterska, nått riktigt helt enkelt.
Det är ju så himla lätt att vara och bli känd bakom en dator, men vad är det för liv?
Jag bara undrar. Visst, många drömmer om att bli kända.
Men då är det ju oftast för att bli typ Skådespelare, sångerska, modell, fotbollsproffs osv.
Alla har drömmar, men aldirg har jag hört en unge säga:
- Min dröm är att bli en populär bloggare!
Nej, det funkar inte riktigt så tror jag.
Go get at real job!
För ni kommer ändå stå där sen, urfattiga och utan era bloggar,
för att de inte är lika välbesökta som det var för något år sen.
Så det är lika bratt skaffa er ett jobb på en gång.
shoo-oop shoo-oop!

Inga kommentarer: