torsdag 4 december 2008

Till Hanna.

Detta inlägg tillägnar jag till min käre vän Lii-Hanna
som alltid undrar vad jag har på mig och vart jag köpt kläderna.
Till och börja med så har jag söta trosor i från kapphal på mig,
svarta med guldiga dekoratiner. extremt obekväma!
Ett stycke diesel-jeans, köpta på jeansfactory i borlänge, kupolen.
De är köpta på rean så det kostade endast 350kr. WOW LIKSOM!!!
sedan på min överkropp har jag ett linne, köpt från ellos,
ett sånt här kampanj erbjudande 3 för 99:-,
över linnet har jag en brun stickad tröja som har tre knappar över bröstet,
så resten av tröjan fladdrar fritt, tröjan är köpt på H&M.
och under tröjan och linnet har jag en BH köpt på Gina tricot. Brown.
Sedan är det håret. Det är uppsatt i en slarvig toffs,
hade det stressigt i morse, alltså shit man inte kul :OOOO
På fötterna har jag självklart strumpor från H&M och mina svart reebook skor.






H A H A H A H A H A H A H A H A H A!
Det är nog inte riktigt min stil att skriva skeeetna modebloggar,
and I'm really happy about that!
Men varsogod Hanna, nu vet du vart jag hittar allt! Love you.

1 kommentar:

Anonym sa...

omg jag älskar din stil<33333
KEEP UP THE GOOD WORK
it's asum duuuude
hehehehhe

duvetattjagälskardig