onsdag 3 december 2008

17.49

Boken, självkänsla nu! av Mia Törnblom
har verkligen hjärntvättat mig!
Det är nu, eftr typ 4-5 kapitell
som jag inser att jag inte har så bra själkänsla och
självförtroende som jag tidigare trott,
eller alltså, jag trodde jag hade någolunda bra,
men efter bara några kapitell inser
jag att den är inte så bra.
Det irriterar mig såklart, för nu
lär jag absolut träna upp den och jag är en sån där
stram människa som inte tror på
varken psykologi, föreläsningar eller mediciner.
Men jag antar att det finns någor
i mig som vill tro att jag kan och vill få bättre självkänsla.
Så why the hell not? Men trots alla
sporter och skit jag gått på, så lär jag säga att jag är
en riktig "ge upp" människa, en fail!
Menmen, jag hör hellre kretik från mig
själv än någon annan, så de dumma tankarna
i mig ska jag typ pissa på eller något.

"C u Next Thuesday"
Peace.

Inga kommentarer: