torsdag 4 december 2008

18 sanningar!!!

Skriv 18 sletna sanningar om dig själv, utmana sedan 3 eller flera till.
Själv blev jag utmanad av HanniZzZ (rosaprinsessan) ;)

1. har insett att matematik inte är så svårt, trots det så är det ändå inte min grej.
2. Min familj och min andra familj (mupparna) Är det jag faktiskt bryr mig mest om här i världen, det finns inget annat som är viktigare.
3. Jag har himmlans svårt stt lita på folk och är också rädd för det å det är pågrund av många olika saker, Ändå är jag dum nog att berätta vissa saker jag egentligen inte vill säga, men grejen är den att jag HOPPAS på att jag kan lita på den personen. Dumt att göra så, men vissa grejer kan jag inte hålla inne!
4. När jag var mindre var jag extremt bröst fixerad, men det var på senare tid snoppfixering satt fart(;
5. Jag har alltid tyckt det varit lättare att umgås med killar än med tjejer, eftersom jag alltid fick förmig att tjejer bara var ute efter bråk. har insett nu att det faktiskt inte är så, men ändå är det lättare att umgås med killar.
6. Jag känner mig handikappad när jag inte någon slags sport (handboll,fotboll) att sysselsätta mig med på vardagarna.
7. Jag är JÄTTE rädd att misslyckas, därför vågar jag inte göra vissa saker som jag vet att jag kan misslyckas i, eller vara sämre än någon annan i och att vara sämre än någon annan på något ser jag själv som ett misslyckande.
8. Just nu ligger min självkänsla och mitt självfötroende nere på -1.
9. Jag är en sparsam människa, vissa kallar mig snål, men det är inte helt sant ;P
10. Ända sen jag var liten har jag alltid tävlat i allt. Det kan handla om att vara längst, kortast, yngst, äldst, blekast, brunast, tröttast, Jaa, ungefär allt!
11. jag har hemskt mycket beslutsångest och det ger mig senare panik eftersom jag tror att jag fattat fel beslut.
12. Ända sen jag gick i 5:an har jag velat haft dreads, men det blir aldirg av eftersom mitt hår inte växer så fort som jag vill att det ska.
13. Jag är livrädd för mörker
14. Jag hatar människor som söker sympati och hela tiden vill ha uppmärksamhet,och tyvärr så känner jag allt för många sånna människor, not nice! (like the BITCH! hate her.)
15. Jag är kär i matisyahu. Har svårt att få sanningarna att flöda, men lite sant var det eftersom jag älskar hans musik och hans stil.
16. Jag älskar färgen röd, därför är mina väggar täckta i just den färgen!!
17. Tror att jag är lite halv kär på nytt, dock ingen ny person men, det är härligt samtidigt jobbigt eftersom personen i fråga har behandlat mig ganska dåligt from times, to times.
18. jag hatar att ljuga!!!

Inga kommentarer: