tisdag 16 december 2008

20.26

Jag har tänkt.
Jag har svårt att säga saker till dig,
och eftersom jag nu vet att du läser min blogg
så kan jag säga allt här.

Du vet att jag tycker om dig sjukt mycket.
Känslorna går från hjärna, till hjärtat, ner till tårna
och sedan ut till resten av min kropp!
det strålar ut och sprider sig som cancer.
Men det skrämmer mig att vi blivit så olika
varandra och jag är livrädd att du inte känner samma
cancer som jag. Vet inte hur jag ska förklara mig, men..
Åh, det här var ju faktiskt svårare än jag trodde.
Men du vet,, detta är dagen med stort D!!
Det är den 16:de, om det nu säger dig något.
3år hade det blivit, det är en lång tid.
och under alla de här 3åren finns det saker jag ångrar
att jag gjort och så finns det saker jag ångrar att jag inte gjort.
Men Känslan/känslorna ångrar jag inte, det är sånt man kanske
inte kan ångra att man faktiskt kände/känner.
Hahah, nu blev det bara en massa tomtom-ord, men jag tror du förstår.
Du gör mig glad och jag har alltid kul med dig och nu börjar jag skriva som en fjortis,
men det är inte så det är menat(:
nu har jag tappat allt jag tänkte säga, men ajaa.
Du behöver inte säga något sen om du inte vill, spelar ingen roll för mig.

Yeah, I want'cho body, I need yo body
Long as you got me you won't need nobody!


Peace out dude!

Inga kommentarer: