lördag 21 februari 2009

Good days, bad thoughts.

Trevlig kväll blev det igår med Karro.
Fast inte helt som vi bestämt att det skulle blir.
Gick runt hela staden för att leta efter "den-prefekta"
Men misslyckades totalt.
På vägen hem till mig så hittade vi till slut "DEN",
Vi ryckte och vi slet, men åt helvete gick det också efter ett tag.
Men ikväll blir det nya tag, för vi har ju "den-nästan-perfekta"
på ett ganska bra ställe, så det blir skit fint.

Jag vill bara visa att jag också kan.

Nu har jag även Varit med (enligt mig) det perfekta paret.
Adam och Angelica. De "tvingade" med mig att åka till rättpris,
Och uttråkad och nyvaken som jag var åkte jag med.
I sovtröjan, ingen BH, oborstat hår gömt i en sögglig mössa.
Men jag antar att det är så det ska vara. Jag vet inte.
Men trevligt hade jag i alla fall med dessa två nötter.
Vi kanske ses ikväll då muppzz.



Inga kommentarer: