måndag 2 februari 2009

08.57

Sumering av helgen.

Fredag, var i skolan till typ 3, sedan for jag hem.
Så blev det krångel med festen jag och Karro
planerat att gå på. Skjutsen hem skiter sig och jag blir ensam hemma
med min nyformaterade dator som är skit ändå.
Gick och lade mig vid 23.30 typ, men det dröjde inte många timmar innan
jag fick nattsällskap. Mjau. Sen, lördag morgon.
Angelica, den lilla toffeln, ringde och sa att hon kunde slita sig ifrån adam i
en halvtimme, för att han skulle besikta bilen. Du är ju för gó!!
Sedan kom adam och frågade om jag och Tim (nattsällskapet) ville
ha skjuts och jeppjepp, vi skulle hem till Tim så vi fick skjuts av Adam
och Angelica. På lördagen gjorde vi inte speciellt mycket, typ spelade, kollade på
film och annat grejs. Sen söndag drog Tim iväg på sin match, då var jag själv på han rum
satt och spelade "världsdrogen". Efter några timmar kom Tim hem och då åkte vi skoter.
För första gången i hela mitt liv sitter jag på en skoter!
Det är ju nästan skamsligt att jag inte setat på en tidigare. Jag bor ju för tusan i dalarna!
I alla fall så har jag haft en ganska bra helg, för lite sovmorgonar dock,
men det får man väl leva med!

Det var ingen där som sopade bort våra spår.
För vi fanns. Vi levde.

Inga kommentarer: