torsdag 23 juli 2009

Bad ass-Erica!

Yes! uppe med tuppen igen.
Eller upppe och uppe, jag har inte gått och
lagt mig än helt enkelt. Kom hem vid 2 efter att jag
har lekt med skönsköna människor (orkar inte nämna någon).
Varit på fest, lekt i klätterborgen i sveaparken osvosv.
Sen när jag kom hem satt jag mig ner här och loda.
Sen vid 5drog jag ut på landet för att plocka jordgubbar.
Så nu har jag så inåt pipsvängen ont i ryggen och vill dö.
Dock är jag inte trött, men det kanske är tack vare
den dör kafe au lait jag drack, eller?

Om ca 5 timmar så ska jag ner till munkis och möta upp
Martina somm också jobbar hårt nu under sommaren,
dock har ju hon ett liiiite roliagre jobb än mig.
Sedan ska väl vi bege oss upp på stan och träffa Angelica.
Därefter ska vi till ungdomsmottagningen och fixa recept
(nödigt vetande menmen..), sen ska vi väl men nå slags
kraftansträngningar försöka hitta en present åt Hannis
som fyller hela 18 jordsnurr imon, fredag allts!
Grattis till den bryden!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, och sen blire väl chillz.
Eller, Martina ska sleepaover hos mig så vi får väl
se hur det blir med chillzen, hehe.

see you, peace!

Inga kommentarer: