tisdag 7 juli 2009

Supersugen jy.

Alldeles nyss så var jag in på Falufris hemsida
och såg inne på firstclass att jag bara ca4 veckor på
mitt sommarlov! Hallå? Vart tog dom där 10 veckorna
vägen, som jag trodde vi skulle få.
Än så länge har jag bara haft sommarlov i 4vekor,
så vad fan!? 8veckors sommarlov är ju för tusan ingenting.
Känner mig lite lissen nu jy.

Men ja, än så länge har iaf mitt sommarlov varit riktigt bra.
Fast det börjar likna det förra sommarlovet lite, eller?
Jag har typ inte sovit ensam en ända natt den här sommaren,
och då lär jag ju tillägga att jag faktiskt är singel, så ja.. vad säger ni?
Har man inte lyckats ganska bra då eller?
Peace and love var ju iaf en riktig höjdare, kommer bli svårt
att försöka slå det alltså.

Men just nu finns det ett litet dilemma..
Jag vill så hemskt gärna på fetivalen "Putte i parken"
http://www.putteiparken.se/artister, dit kommer alla artister jag
missade på peace and love 08 och 09, det är delvis
Parken, Hellosaferide, general knas, guvernor andy, A camp,
looptroop rockers, millen collin, alice in videoland och jonhossi.
Men det verkar helt omöjligt att kunna ta sig dit.
För det första så ligger festivalen i karlskoga och det kostar typ 1000:-
inträde, och dom pengarna finns ju verkligen inte nu!

Aja, får föröska styra något och se om min kära stora syster ska dit.

Peace out, for so long.

Inga kommentarer: