tisdag 14 juli 2009

guten tag!

Har precis ätit frulle, (ja, jag vet att dte är lunch tid nu)
det vara supergott, trots att jag inte fick i mig så mycket.
Havremjölk och två salamimackor, woooe!
Känner energin flödar. hah.
Snart, efter en välförtjänt rökpaus så ska jag
ta mig ner till min fina lilla Linnea och leka med henne
och Sara, får se om Karro och Moa kanske också hittar fram.
Men dte kan bli problematiskt att ta sig ner till Linnea eftersom
mamma och pappa bestämt att jag inte får köra nå mer moped
nu på ett tag eftersom jag fyllekörde för någon dag sen.
Inte bra Erica, du får fan stå dina kast nu!
jaja, apro på inget, så sov jag själv för första natten på..
Jag vet inte riktigt hur länge, men länge i varje fall!
Och bara för att det, så bestämde jag mig också imorse för att skita
i att gå upp och jobba vid 5. Har lixx inte får ett en EGEN sovmorgon
på länge nu, så jag tyckte faktiskt att jag förtjänade den.
Men efter den här dagen så ska jag inte slappa nå mer.
Nu blir det jobb i 2,5 veckor framåt, skitjobbet!
Det var noge en av min och Karros sämsta ideer någonsin!
Sommarjobba i ett jordgubbsland lixx.
Jag tänkte att man kanske får görat på dagen, men nejfan!
Man ska upp kl5 och jobba till 9, hm.. inge sol är det då
heller så man sitter mitt i leran och surar. Menmen..
har man gett sig in i leken får man leken tåla, + att
man får ju iaf en liten summa pengar och varje öre är viktig
för mig just nu så, ja.. jag gör allt för brödfödan!!


Inga kommentarer: