tisdag 6 oktober 2009

Dagens Tema

Japp, har haft all tid i världen idag.
var på vårdcentarlen vid 10, men nu är jag hemma..
Ska dock snart ner på stan och träffa Amanda, så för ca
en timme sen tänkte jag att jag skulle sminka mig.
Men allt gick lite till en överdrift!
Jag styrde fjortis make up!
haha. Jag tror jag har 3 lager olika foundations,
4 olika mascaror, 2 olika puder, läppglans och
sånt där vitt lager runt ögonen.
oooh, justja! sånt hör jävla glitterpuder hittade jag också!
Ja, lite ointressant alltså, menmen..
Vet inte om jag vågar gå ner på stan längre, hihi!

Här har ni mitt nya jag, lär er att älska det!














Jag hoppas ni förstår att jag inte är seriös någonstans(;














Här har ni mitt riktiga jag,
Mongo as you know me!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.