onsdag 14 oktober 2009

Ingen bra dag..

Just idag är jag värdelös.
Koncentration ligger på 0 och jag har bara lyckats gjort en
uppgift av alla de jag ska göra.

-
Jag ska läsa på inför redovisningen imorgon
-Jag sak bestämma vad jag vill fördjupa mig i inom svenskan
(och självklart börja jobba med det)
-Jag ska spela in en film med Martina, eftersom att vi missade
en muntlig redovisning så får vi spela in den istället
-Jag ska renskriva en uppgift angående kvinnomisshandel
-Jag ska börja svara på frågorna om kriminalitet
-Jag ska skicka in mitt arbete jag gjorde med Frida, men jag
måste ha hennes gpdkänande först.

Och någonstans där emellan ska jag ha tid för Tim, Mupparna,
Nötterna och Familjen. Men om jag ska vara ärlig så har jag inte
tid för något av det! jag lever fortfarande i mitt "neverneverland"
eller som jag säger "far from reality" värld.
Jag har dock inte kollat igenom alla uppgifter, så det kan hända
att jag får dom att låta större än vad dom är.
Redovisningen tror jag var på det viset att man ska utgå ifrån
sina egna tankar och aspekter, vilket är bra eftersom jag vågar
säga saker och ting (ibland lite för mycket).

Inga kommentarer: