torsdag 15 oktober 2009

Porr i hatten!

Idag har jag som vanligt, som alltid varit i skolan.
Haft en redovisning som gick suveränt!
GIRLS, WE RULE!
I alla fall så, gick i varje fall det bra, resterande skoldag
blev lite flammsig då Frida missad stolen när hon skulle sätta
sig, Martina fnittra åt allt och Hanna var ett gullig litet
drygskåp, men tack tjejer! you guys made my day ;)

Väl hemma har jag sådan överskotts energi så jag vet inte vart
jag ska ta vägen! Jävlas och retas med allt som kommer i min väg.
Till och med katt'n fick smaka på mina busigheter, stackarn..
Sedan efter dinner and so on slog jag och cajsa oss ner framför
en film, Harry potter, eller som familjen Norman säger;
Porr i hatten, hahah!
Ganska bra film faktiskt, (den senaste harry potter filmen),
dock hade jag tankat en film med ytters dålig kvalitét, menmen..
jag kunde förstå den hyffsat..

Planerna inför imon lyder;
- Avesta
- VIN KVÄLL!!!!

Yeaah, see you in dööö dimma ;)


Inga kommentarer: