onsdag 7 oktober 2009

En gång är ingen gång

Nu är det tredje dagen jag är hemma och detta suger
mer än vad jag kunnat förutspå!
Tyckte att en eller två dagar var hyffsat ok, men fan tre!
Nej, det är inte riktigt min grej.
Vill till skolan och ta reda på vad tusan det är vi ska jobba med,
och se efter hur mycket rester jag har. puhhhh.

Grejen är den, att egentligen är jag inte ens sjuk, alltså..
sjuksjuk, typ influensa och grejer.
men det är andra saker som stör, mer obehagliga saker.
Var sju som sagt till vårdcentralen igår och dom hittade inga bakterier
eller något. Tanten frågade bara en massa frågor och avslutade allt med
att säga att jag skulle dricka mycket vatten. Tack kära du!!

Eftersom att vårdcentralen inte var till någon hjälp listade jag och mamma
(eller mesta mamma då) ut vad det var, så nu ska jag stanna hemma och
försöka bota skiten. Om det inte är borta imorgon tar jag livet av mig!!!!

Inga kommentarer: