tisdag 2 februari 2010

Bregott? jajo, jävlar!

Slutade med en trevlig dag. Jag, Angelica, te, skorpor och lite plugg.
Helt okej, måste jag säga!

Men när Angelica begett sig hem tänkte jag att jag skulle göra ännu mer te och bre två mackor.
Eftersom vi har både bregott och lätta hemma så har jag alltid ganska svårt att välja vilket
jag egentligen vill ha. bregott är ju rätt drygt att bre på mackan, eftersom att det är så hårt.
Lätta känns lite för flottigt ibland. Så, jaa.. Jag valde iaf bregott, men när jag skulle bre var
smöret hårdare än hårdast och jag tar i så mycket att hela jävla smörkniven går av, spiller nästan hela koppen med hett te på mig och det blev hallabalik! golvet blev blött, bänken blev blöt, ena mackan blev dyngsur men JAG! jag blev dränkt.. hatar sånna hära kvällar. Är säkert Guds sätt att visa att han faktiskt finns och vill mig något ont.. jaja, Theo blev glad däremot..
Han fick ju smaka på smaskigt rooibos té som rann över hela golven + att han fick mackan
som var alldeles äckligt slaffsig av det varma vattnet. jaja, det är rätt kul när man
gör andra glada :) får se det som en god gärning.

Inga kommentarer: