lördag 20 februari 2010

with eyes wide open

Nu är jag reda för dimman!

Har spenderat hela dagen med Mamma, Sara och Tim (Saras Tim).
Vi har hängt runt på lite olika second hands och grejer. Lyckades till och med fynda idag!
strumpbyxor för kvällen, eftersom alla mina svarta har en tendens att rymma iväg, de
kostade bara 10kr och var helt oandvända(: fint drag!
Sedan hittade jag en söt grön bollero, som mest var ett impuls köp, men jag gillar sånt.
En söt lite väska blev det också och en riktigt varm vinterjacka, finally!!!
Har länge letat efter en fuskpälsis och så hittar jag en för 65kr, vem bangar? INTE JAG!
Jag köpte den och jag hoppas att den kommer komma till användning.

Kvällen planer då:
Ja, det blir 20års fest ute i "förorten", vikmanshyttan. Så dit ska jag med tre fina brudar,
Hannamupp, Linnea och Knarro the man! Kommer ha stenkul :D

Så ja vi ses och hörs, förmodligen i dimman ;) Pussssssssss

Inga kommentarer: