måndag 1 februari 2010

It's a cruel thing you never know all the ways i tried.

Sitter i skolan med Mattis-Jao, vi gör nytta. ja, det gör vi!
Skriver vidare på livet och det våran idrottslärare kallar skriftlig uppgift angående stress.
Trots att jag sitter med sällskap som jag älskar kan jag fortfarande inte koncentrera mig, men
jag antar väl att det släpper om ett tag?

Dagens göra blir iaf att styra upp svenska redovisningen som jag MÅSTE vå VG i, annars
blir det en sad-Doris :( huhu. sen ska jag dricka a lot of tea! eftersom jag hittat en ny god smak
kan jag ju lika görna utnyttja tillfällena jag får och sluka upp några koppar.

för att bryta allt och komma med ännu fler negativa saker och så, måste jag säga att nu såhär i
vintertiden saknar jag min fina lilla Bomulls Boris, som lämnade mig och alla andra för ca 1 år
sen nu, trots den långa tiden blir jag ledsen när jag tänker på't. Han var ju trots allt min
lilla baby-love :( buhu. yeahyeah, snart blire matte. peace!

Inga kommentarer: