onsdag 3 februari 2010

Jag ska sakna dig imorgon, ja du vet hur jag kan bli

...så kom och hälsa på om du tar vägen förbi!

Nu, finally! har blivit av med 4 saker på min Måste-göra-lista!
har förberett mig inför provet i morgon, sen om jag klarar det eller inte är väl skit samma
nu ändå, sedan har jag också gjort förberedelserna inför svenskan i morgon. det blir nog inte svårt!
Ett prov liksom.. har inte haft sådana sen jag gick i högstadiet, vet inte riktigt hur man pluggar
till sådana längre :D de 2 resterande grejerna jag har gjort, var egentligen inget märkvärdigt.
Har så mycket nu inför Kina så, papper hit och papper dit ha vi fått och jag har äntligen lyckats
greppat tag i min päron och fått dem att skriva på, det är en process i sig liksom!

Så, jaa.. visste har jag en hel del saker kvar att göra. Men det är skönt att veta att 2 är klara
imorgon. Och nu ska jag göra en sista grej i idrotts uppgiften, så kan jag bara skicka in och
choooop! så är jag klar med det också :D det rullar fan på alltså!

1 kommentar:

frida sa...

skit också! idrottsuppgiften hade jag HELT glömt bort.. hahaha.. kul morgondagen kommer bli, NAT! ;<