söndag 14 februari 2010

Can't stop it

Det har varit en fin dag, en fin helg och en ganska fin vecka.
Var iväg på äventyr i fredags med totte, Tim och Moa. Vi lyckades ta oss ner till västmanland
på någon jävla höger. Var påväg till Norn trodde jag (jag var dessutom skit rädd hela tiden),
men vi hamnade på en evighetsväg. Åkte igen typ tre byar, Zakristorp, gläfse och fragg,
och i alla dessa tre byar fanns det bara ett hus. Ja, skumt resa och skum väg. Satt och tänkte
typ hela vägen på att de människor som bor i de här byarna måste ha för himla långt till stan.
Hur gör de när de ska handla? Samåker alla då eller? Köper de hem ett mat lager som de
kan hålla sig på i en månad framöver? Hur ofta åker de och köper kläder? Nej, jag blir inte
klok på't!!

Idag, alla hjärtans dag, valentins dag, ha rjag spenderat med min Tupp(Tim).
Vi vaknade väl en sisodär 1-2 på dagen, klev upp gjorde frukost, kollade på TV och lite så.
Sedan senare under dagen åkte vi ner till bowllinghallen och spelade bowling :D
Alltså, tänkte mest göra det för att det är trevligt, roligt, billigt och jag fick spendera lite ensam
tid med min pojk +att det kan väl vara rätt kul att faktiskt göra något på alla hjärtans dag
istället för att ge varandra blommor, äta mat och sånt trams. Nej! Tacka vet jag Sport, svett,
blod och tårar. Okej, för att komma till slutet av detta så måste jag bara nämna att jag vann!
Och efter min vinst och Tims förlust begav vi oss hem till honom med godis och nyköpta
cigaretter i högsta hugg, för att sedan inta Tv:n och soffan. Vi såg Sheerlock Holmes,
ganska bra (Då jag orkade hänga med).

Yes, det var det. Nu sitter jag i mitt stökiga och illa luktande rum helt för mig själv,
och jag har inget att göra eftersom jag inte känner mig sugen på att läsa en bok,
jag har sett alla filmer jag har redan, alla bloggar är lästa, facebook är kollad och tv:n
i vardagsrummet är ockuperat av mor och far som sitter fastklistrade framför OS.
Värdelöst skit säger jag bara, förlåt om jag sårar någon, men det är lite tråkigt när det ända
dom tittar på är män och kvinnor i tajta dräkter med ett par träplankor på fötterna! weird.

Inga kommentarer: