torsdag 16 juni 2011

sextonde juni tvåtusenelva

Idag vaknade jag på helt fel sida. Sov hos Emelie, men var tvungen att gå därifrån på morgonen redan
vid åtta. Jag hade glömt Sveas mat hos Tim. Så jag och Svea traskar. Går förbi fritids och ser alla trötta
föräldrar som lämnar sin barn för att jobba innan semestern, vilket jävla liv egentligen! Allt är följt av rutiner
och redan bestämda tider som alla Svensson mammor och pappor har över analyserat för att kunna
pricka in precis där dom ska vara. Men man ska inte kategorisera människor på det viset och även om
man fick så är det inget fel med att vara en Svensson, det är nog en trygghet.

Idag ska jag göra mitt första arbetspass på ett av mina 3 jobb, haha. och för er som undrar; JA! Jag
kommer lyckas få ihop alla pass, skit i mitt och bry er om ert eget skit istället!
Jag hoppas det går bra. Är lite nervös. Men det är nog som alla säger. Det första samtalet är jätte jobbigt,
men det andra, tredje, fjärde osv brukar gå bra och vid det laget känner man sig relativt säker.

Apro på säker; Idag har jag och Tim varit tillsammans i 5 år och 6 månader. Inte illa pinkat va? ;)


























Och såhär såg vi ut för ungefär 4 år sen :)

Men nu måste jag kila upp på stan och leta present, vi har nämligen ett födelsedagsbarn idag som ska
firas efter jobbet. Så puss och kram, hoppas ni får en lika bra dag som jag!

Inga kommentarer: