torsdag 30 juni 2011

Today, tomorrow and tonight

Jag säger hej! Hej gott folk! Doris är här och levererar igen. Jag säger ju alltid att dagarna springer förbi
mig och att tiden smälter i mina händer. Men idag, puuh! Kliver upp vid åtta och tänker bege mig ut till
V-hyttan. När jag kommer fram skriker personalen; VAD GÖR DU HÄR? öööh. Oj, någon som inte ville
ha mig där kanske. Nejdå. Tydligen har min "Chef" skrivit fel i mitt schema, skulle tydligen jobba kväll.
Så jag åker hem igen, zappar mellan kanalerna på TV och fastnar till slut på Animal planet.
Inte gjorde det mig något att jag var tvungen att jobba kväll. Fler timmar, mer OB, mer cash! plingpling i kassan!

Förövrigt har sommaren verkligen tagit över mitt undermedvetna. Jag bryr mig liksom inte längre om saker
som tidigare under våren gnagt i mig, jag vet inte varför det har försvunnit, men det känns grymt och
jag ska verkligen inte klaga över min räkmacke-situation. Och imorgon kommer ännu mer bekymmer
blåsa förbi min vänstra axel. Ska nämligen till Stockholm och se the one and only Ziggy Marley och
jag är så taggad att jag knappt kan sitta still!!

Så nu ska jag bara betala min och Linneas tåg biljetter som till vår fördel bara kostade 1kr/st, (Tradera
is the Sizzle!) tvätta lite kläder, slinga håret och sen när Timmie kommer hem vankas det mys och film.


Så jag önskar alla vilsna, ledsna, lyckliga själar en trevlig kväll <3

Inga kommentarer: