fredag 30 januari 2009

I fell in love with an inbreeding idiot.

I can't control it, if I sink or if I swim
'Cause I chose the waters that I'm in.

I doubt you ever put your heart into anything
You were willing but unable to give me anymore

vad förväntar jag mig?
Att det ska bli perfekt?
Är jag ute efter perfektion?
Nej.
Jag vet inte vad jag vill.

När min hjärna kollapsar i brist av
vetenskap om vem, vad, varför, hur och när.
Jag skulle vilja säga att jag är säker
och att jag inte bryr mig, men det skulle bara vara en lögn.
För nu sitter jag mitt i soppan och du har inte ens räckt ut ett lillfinger
åt mitt håll för att hjälpa mig upp ur svackan.
Medans jag gör allt för att du inte ska hamna där, jag drar upp dig vilket som.
vad har du gjort? När ska du göra något? varför gör du inget?
Du kommer fortsätta leva i glömskan och jag kommer
vara din skugga som följer dig med oro i blicken.
För om jag lyckas ta mig upp ur gropen igen, så kan jag lätt hamna där igen.
Ett snesteg och jag ligger i gropen, med knäckta revben och krossade lungor och
du som inte ens ger mig ett litet andetag. Hur mycket ska en person orka bära?

I will sink before I swim
'Cause these are the waters that I'm in


Inga kommentarer: