tisdag 9 mars 2010

Fina vardagar

Det har varit en fin dag, eller.. fin och fin vet jag väl inte men, jag har varit med en fin människa!
Dagen började riktigt dåligt, då jag försov mig *HOST*, sedan pker jag bara till Falun och vänder
efter att jag faktiskt insett att det inte var min dag.

Så jag reser tillbaka till vår pittoreska lilla stad Hedemora för att leta på min finfina vän Karoline.
Vi traskar omkring på staden, in på röda korset där vi inte hittar något, går hem till Dennis för att
spela lite nintendo och då inser jag att jag inte alls är bra på Tv-spel, eller joo.. Möjligtvis
dom där fighting spelen på Xbox 360, men verkligen inget annat! Efter lite varm oboy, nintendo
spelande så reser jag och Karro iväg för att träffa henne andra älskare, mannen i hennes liv:
POMPE! hästen. Också en finfin männis....sak? Ja, fin häst! I alla fall så tolkar vi och hejhimmel vad det gick!
Ja, efter ca 2 timmar i stallet reser vi hem och nu sitter jag här och suktar efter något jag förlorat
och efter te, kanske mint te, men jag vet inte..

Ja, det var en ganska snabb summering av min dag som började dåligt, blev bra där i mitten och
nu bär det av till det sämre. Antagligen för att jag är trött och har Te och T abstinens ;)

Aja, jag får väl önska alla en fortsatt trevlig kväll och så ses vi när vi ses, Puss!

Inga kommentarer: