onsdag 24 mars 2010

We love the webbcam

Har lekt med Anton (idag igen) och vi träffades i borlänge och åkte vidare till Hedemora.
Vi vandrade till Second hand för att kolla efter fågelbur, men fann ingen alls. Men som tur
har vi fina, snälla Danni som har en fågelbur (älska allt oförutsägbart) som vi kunde få köpa
för endast 200:-, det ända som saknas nu är fåglarna typ!

På Second han tvingade jag på Anton att köpa både det ena och det andra. vi hittade faktiskt
riktigt fräna grejer! En konstig trägroda som man kunde öppna och förvara saker i (dålig för-
klaring, jag vet), 2 glas i färgerna red, gold and green, ljulyktor, filmer och lite annat trams
Jag däremot hittade bara ett riktigt fynd, det var heller inte meningen att jag skulle köpa
något men jag hittade något till slut. Jag hittade nämligen en lite äldre skiva med Ziggy Marley
and the melody makers 20 svenska riksdaler, och faktiskt, när jag såg skivan tjöt jag av glädje
och gav den till Anton, men ångrade mig ganska snabbt och sa att jag ville ha den. Förlåt Anton ;)
Jag vet att det är spegelvänt, men tyvärr orkar jag inte bry mig nu, deal with it people!

Inga kommentarer: