tisdag 23 mars 2010

It's not only a feeling

Har varit en fantastisk dag med en massa olika glada besked!

Först och främst lär jag ju berätta att jag ska bli mor till två fina pippisar, två zebrafinkar som
jag aldrig har hört talas om förut, men tydligen så finns det fåglar med det namnet!
Vi blir som en ända stor familj! Det är jag och Emelie som mammor och Sebbe och Anton som
pappor, how lovely? haha. ja, så vi ska väl kirra bur och själva fåglarna såklart också :)

Det andra glada beskedet jag fick var att jag faktiskt fått jobb på Peace and Love i sommar,
hoppas bara Linnea också får det så blir jag ännu lyckligare :D
Sen det tredje beskedet är att det faktiskt verkar som att det blir en klassfest trots allt!

Oooh, hur kommer det sig att denna lycka och all glädje kom så fort puuuh!
hinner
knappt andas ;o

Sen måste jag också nämna att jag är så underbart glad och tacksam att jag har min fina
bästis Anton bibbiz Hellqvist, Du är bara bäst helt enkelt!

Inga kommentarer: