måndag 29 mars 2010

kramvänlighet och kvällsro

En snurrig dag måste jag påstå att det har varit. Började med en ytterst jobbig morgon (har
aldrig gillat mornar, menmen..), fortsatte med en jobbig skoldag som innebar att jag, frida,
Angelica och Martina var tvungna att sitta och plugga i 4 hela timmar, utan paus! men vi
har ju bara oss själva att skylla. Dagen fortsatta med buss resa hem och ett erbjudande om att
får gå på teater och sånt tackar man inte nej till!! Så iväg for jag på teater med en gammal barn-
domsvän och jag må då säga att teatern var utomordentligt bra! Way to go Annaskolan ;)

Och nu sitter jag hemma, med ett inlämnat skolarbete, kvällste och en liten bit choklad,
vilket jag förtjänar. Snart blir dte väl sängen också, men innan ska jag nog avnjuta de sista
timmarna av dagen med en cigg och massa massa härlig reggae musik, hä bint bättä!

Inga kommentarer: