onsdag 31 mars 2010

Kristaller är bra fina

Jag har så mycket att säga, så mycket att skriva, så mycket att berätta, så mycket att tänka på.
Men ändå lyckas jag aldrig hitta tillräckligt med tid och rum för att kunna göra allt detta,
men på ett sätt tycker jag att det är bra! För om jag har många bollar i luften och verkligen satsar vet jag att jag klarar det jag vill uppnå. Så positivt shit!

Det som har störst fokus just nu är framförallt Kina resan (som jag vet att jag inte berättat mycket om, men det kommer), sommarjobb/jobb ansökningar, lägenhetslängtan, Lii-Hannasaknaden och vägen till ett lyckligare liv helt enkelt. Och en sak till; Allt plugg och allt inför praktiken. Men det är a piece of cake! Idag känner jag mig ända lyckligt lottad, målmedveten och glad (nästan lycklig till och med). Jag har ett liv som fylls av fina vänner, familj, resor och händelser, borde jag egentligen någon dag känna mig ledsen? Nej. Kanske inte. Men alla har vi våra dagar och ingen kan sätta en bedömningen om hur jag är, mår, ska vara, kommer att vara osv. Jag är jag, "fake"-lycklig ibland, lycklig ibland och riktigt ledsen andra gånger. men hey; that's life! Och jag tackar då fan för det. PUSS

Inga kommentarer: