måndag 14 januari 2013

..And so I went back to see you one last time.

 En lite halv tafflig bild på mig själv. Men jag ville mest  bara berätta att jag är tillbaka, och här för att stanna.
Har varit krångel med bloggen ända sedan jag kom hem, jag har varit slö och inte tagit tag i det. Och så
idag när jag tänkte omfamna problemet och lösa det, går det inte riktigt. Men vi får väl se hur länge det håller.
Jag lovar ingen aktiv uppdateringen, ni får helt enkelt vänta och se när något kul ploppar upp. 
Och om det fortfarande finns några där ute som följer denna stackars blogg får ni gärna komma
med förslag om vad ni vill se och läsa om, för själv är jag ganska fantasilös när det väl kommer till kritan.
Något jag kan lova er nu på en gång är en Indien uppdatering på en gång med en massa sköna bilder.
På återseende mina kära!!

Inga kommentarer: