onsdag 30 januari 2013

Nytt in!

 Har varit lite halv inspirerad av 50-talet och till min glada förvåning hittade jag ett par brillor
(dom till vänster) som fyllde lite av mina krav! Syns kasnke inte så väl på bild i och med allt
äckeldamm, menmen.. lådan som glajjerna ligger på är också ny, en gammal fruktlåda jag konka hem
för 50 riksdaler på second hand.
Och idag när jag tog min vanliga onsdags vända in på second hand hittade jag denna babe!
På prislappen stod det 25:-, inte illa alltså! Men under tiden jag gick runt och kikade skramlade det så
väldigt i väsken och jag stoppade ner handen för att kolla. Då visade sig att innerfickan var trasig och
innanför där hittade jag en guldpeng! Det är inte alla gånger man tjänar på att gå på loppis,
nöjd chey! Väldigt nöjd chey ;)

Inga kommentarer: