lördag 26 januari 2013

God morgon!

Hallå där allesammans! Sitter här på min golvlåga säng, blir blängd på utav Svea som vill leka och härja,
har inte ätit varken frukost eller lunch än, sovit som en apa i vatten, drömt så tydliga drömmar,
var nästan som att se en film om sig själv.
Men jag försöker, så gott som jag kan, att vakna till liv. Kvällen erbjuder lite festligheter som
kan behöva en gnutta planering. Rhymes and Riddim, Dani M och nån mer liten hiphop liga kommer
Hedemora och det innebär ju massa härlig musik såklart, trevligt sällskap, någon nice outfit
och ett bra ställe att anordna förkrök på. Min bastu är ett himla hett alternativ, men efter min drömresa,
som innebar dålig sömn, känner jag mig inte jätte taggad.. Men jag ska ta mig i kragen, höra med folket,
hitta en snygg blåsa eller trasiga jeans, pussa Svea nöjd, ta en bild för dagens utmaning och sedan,
jaaa! Sedan! Då jävla är jag nog både redo och taggad! och till er som inte ska på restaurang Hedemora
ikväll och digga musik önskar jag en trevlig dag, kväll och helg :) Pussar i massor!!

Inga kommentarer: