onsdag 16 januari 2013

Random: livet på tallis

 För er som inte vet så har jag flyttat hem till Tallåkern och familjen igen. Har bott här sen i 1 december 
och jag trivs bättre än någonsin. Njuter av att få spendera tid och rum med mina systrar, även om det bara
är en hemma för tillfället. Stör mig lite på att ha Svea svansandes efter mig vart jag än går, men jag vet 
ju också att hon gör det för att jag är hennes nummer 1. Älskar att jag har fullt ansvar över henne också!
Vi tar alltid en liten promenad på förmiddagarna och kastar snöbollar och pinnar. Uppskattar också alla
skjuts jag får vart jag än ska, får också då möjligheten att kunna köra hur mycket jag vill och för att dela
lite inside info så går det grymt bra! Det ända problemet är att jag stänger in mig lite alldeles för mycket,
träffar inte många vänner nu för tiden. Men å andra sidan pysslar jag och donar så mycket med mitt 
(och säkert dom med sitt) så jag lider inte riktigt heller, känns kanske lite tomt och såklart en hel del 
saknad.. Men jag vet ju att dom alltid finns när jag behöver och vill, bless you guys!

Inga kommentarer: