torsdag 17 januari 2013

India pt. 2

 Anlände till jaipur fyra på morgonen efter våra tre härliga dagar i Agra. 
Men där blev vi tilldelade världens äckligaste hotell och ingen vågade lägga sig i sängen och sova. 
Så vi satt på golvet i tre timmar, lämnade ett meddelande (och jag stavade fel, haha) på en av kuddarna,
tog vårt pick och pack och gick.
 I jaipur besökte vi Jantar mantar, ett astrologiskt museum skulle man kunna säga.
Och samma dag lämnade Amanda oss för att åka hem...
 Efter Jaipur åkte jag och min kompanjon till Pushkar. Vi var redo, vi var taggade!
 Hängde en hel dag bland pushkars marknader tillsammans med en kille från Kroatien vi träffat på bussen
dagen före. vi shoppade en hel del och åt klassik, traditionell indisk lunch.
 Dom sista dagarna i Pushkar, som blev fler än vad som egentligen var planerat, spenderade vi mest
inne på Guest houset. För vi det tiden hade Karro hunnit ikapp mig och min sjukdom, så vi låg båda
helt utslagna i sängen med magkrämpor.
To be countinued!

Inga kommentarer: