torsdag 8 januari 2009

10.05

Det är vid sånna här tillfällen jag önskar att jag var lite rikare.
Men Man kanske kan lösa det på ett annat sett.
1. Man börjar jobba
2. Man fjäskar för mamma och pappa
3. Man sparar tills man har råd
4. man önskar sig i födelsedag

Det ända som skulle funka är det första alternativet,
eftersom varken mamma eller pappa går på fjäsk,
jag orkar inte spara till två olika grejer, (sparar redan nu till p&l biljett.)
Och det är alldeles för långt kvar till min födelsedag.
SÅ, ja.. Jag får skaffa mig ett jobb!




















Men i alla fall..
Idag så åker jag till Sälen.
Och så som jag önskade,
så det blev alltså ändrade personer i
passagerar sätena.
Sara skulle inte med, och efter lite gnäll och tjat fick jag som jag ville
så nu följer Timpa med!! Så nu är jag faktiskt grymt sugen igen.


Så nu syns vi nog inte förns på måndag. Ciao!

Inga kommentarer: