torsdag 22 januari 2009

11.51

Nu har vi bestämt oss!
(jag har bestämt mig ialla fall)
För några veckor sen sov Karro hemma hos mig.
Vi skulle sova, men det gick inte, så det blev en
massa Tomtom snack bara.
Jag kom med en idé som jag själv inte trodde på.
Vi låg mest och skrattade åt själva tanken.
Men ändå, efteråt kan jag inte släppa det.
Skulle det inte vara världs kul att gör något skriva en egne bok!?
Jag har tänk och nu bestämt mig för att så ska det bli!
Vi/jag ska skriva en bok (ämnet är för tillfället hemligt) med lite hjälp
av classmates, muppar och random människor.
Dem personerna ska hjälpa mig med faktan och all information.
Karro kommer såklart också vara med och skriva till dels, men hon står nog mest för
researchingen, bara för att hon är en öppen person, i alla fall med mig. Men hur allt slutar får vi väll se. Skoj ska det bli. Hör av dig om du blir sugen att vara med ;)
Men även om du är intresserad så kommer du inte få veta
något om ämnet för jag är helt hundra på att det kommer
bli bra och planeringen går som den ska!

1 kommentar:

Anonym sa...

fan vad cool du är! :-D ajmissjo
/<3sofia