tisdag 13 januari 2009

10.49

Ja, hemskt tråkigt att folk ska veta allt.
och hur dom får reda på allt är ju frågan.
Jag är riktigt ledsen Frida.
Det kanske låter som en vek ursäkt,
för jag fattar om du inte vill/kan tro på mig,
för jag skulle inte kunna tro det själv. det är ju lite fuckat allting.
men ialla fall.. Jag sa inte ett ljud, det vill jag att du sak veta.
Jag sa endast det jag berättade för dig. För vad är grejen med att
berätta mer än vad som är nödvändigt. Och varför jag skriver det här är för att
jag vet att du kommer vara arg på mig för att du tror att jag sa mer än så,
och jag skriver det här på bloggen för att du inte är i rummet just nu och för
att det är lättare. ahh, det låter som sagt bara idiotiskt.
Men Jaja, vet inte vad jag mer ska säga.
Förlåt, för att det är som det är. Egentligen är det väl ingen mening att säga förlåt,
eftersom jag inte sa det du trodde, men ändå.. Jag känner någon slags skuld, varför vet jag inte riktigt. Kanske för att det är tråkigt att folk ska behöva snacka så himla mycket och dessutom är det synd om dig (eller vad man nu ska säga) för att du ska behöva ta skit som bara handlar om dig och som ingen annan har någonting med att göra. stå på dig själv tjejen!

Blev töntigt.
Ta det som det är. en förklaring.

Inga kommentarer: