söndag 4 januari 2009

16.08

Nu är det inte alls långt kvar på jullovet.
Lär ju säga att det här lovet har blivit som
de andra senaste loven; lite halv dåliga.
Jag förväntar mig lite för mycket kanske.
Jag har inte ens nån aning om vilken dag skolan börjar.
Antagligen onsadag eller torsdag.
Och fredag slipper man :DD SÄLEN FTW!

Igår.
Lekte med Karro.
Bastade, hoppade runt i snön nakna,
Kollade på film, muppade och massa annat skit.
Var en trevlig kväll.
Första kvällen jag är hemma
och bara tar det lugnt med någon, inte själv.
--------------------------
Men nu sitter jag hemma själv, på mitt rum
och är grymt besviken på mig själv.
Om jag bara kunde lära mig att öppna käften och sluta
vara rädd för att jag sak misslyckas.
I'm a women with needs.
----------------------------
"Jag ska fan gå hem till en jävel
och fråga om jag får ta på hans snopp!!"

Inga kommentarer: