onsdag 7 januari 2009

Lillasyster

Cajsa Norman.
Vad har jag tänkt med i alla år?
De senast åren har jag knappt kännt dig på
det sättet som jag vill känna dig nu.
Min tankar om dig har bara varit negativa.
Jag tänkte dig som en fjortis, wannabe och allt möjligt.
Men nu efter idag och andra gånger jag pratat med dig
så ser jag att du är nästan så som jag var i din ålder.
Det är nästan läskigt hur mycket du påminner om migsjälv
men ändå lite lustigt. Men dock hoppas jag att du inte fortsätter
på de väger jag gick. Du är mer än en underbar tjej och du är duktig på det mesta,
om ändå du kunde inse det själv. Du har alla möjligheter som jag hade och kastade iväg.
Jag vill, önskar och hoppas på att du ska fortsätta med allt du är bra på, som fotboll t.ex.
Och jag vill att du ska fortsätta vara den du är, fast med lite bättre självkänsla, för du är bra, underbar och jätte trevlig, så glöm inte det. Jag älskar dig!

Inga kommentarer: