onsdag 7 januari 2009

19.55

I morgon åker vi (Pappa, Cajsa, Jag och fam. Hedin) Till sälen.
Blir borta tills på söndag och jag lär erkänna attjag inte lika
sugen på att åka som jag var för en timme sen.
Efter att jag upptckt att katten pissat i min sportbag
så kände jag lätt irritation. Sedan när jag skulle testa
slalompjäxor kände jag mig bara frustrerad!
Min fötter kommer allvarligt talat DÖ där inne!!
Då insåg jag varför man ska åka snowboard.
Men jag är inte så sugen på det heller längre.
För det första så har jag inte åkt snowboard på 3 år
och för det andra är jag hemskt dålig och blir
bara arg och irriterad när jag misslyckas,
och ofta händer det att de andra, med slalomskider åker
ifrån mig, för att de åker fortare. Så, suck.
Så sen när jag också fick veta att Sara inte skulle med,
kom jag på att vi får en plats över i bilen och jag kunde
då lika gärna fråga om Tim fick följa, Men NEJ!
Cajsa skulle tydligen bli utanför, men det tvivlar jag på.
Hon skulle ju självklart få åka med mig och Tim,
men om inte det skulle duga så skulle hon ju få åka med pappa.
Det har hon gjort nästan varje år, eftersom jag och sara tar dte mer försiktigt.
Så, bajsbajsbajsbajs!

Jag, Cajsa och Sara i åre för 3år sen,
det var senaste gången jag åkte snowboard!

1 kommentar:

Frida sa...

ha det så kuuuul! :D