måndag 5 januari 2009

skinny bitches!

What's the point looking like this?
Jag var nyss inne på en blogg där det var en tjej som berättade vad hon åt om dagarna och hur många kolhydrat den maten innehöll. Jag måste säga att det var äcklande och allt sånt.
varför koncentrera sig på vad man äter när man ändå bara mår dåligt av att tänka på det.
Visst, alla vill se bra ut och jag brukar också tänka på det, men aldrig i hela världen skulle jag kunna tänka mig att banta. Oftast så brukar de vara så att dom som verkligen är smalast är dom som bantar bara för att de vill kunna leva upp till deras rykte om att vara "den smala".
När jag var mindre levde jag upp till mit rykte som "den smala", men efter att jag slutatde träna och allt sånt så har jag gått upp och i början tänkte jag att jag skulle försöka hålla mig så smal, men skit samma. så länge jag mådde bra och åt så skulle allt vara ok. Varför kan inte andra tjejer tänka så? Det spelar ingen roll hur man ser ut, det är hur man är som person. Jag tvivlar på att ens kille skulle vilja se sin flickvän äta en hårdmacka till lunch varje dag och ingen vill sova brevis en tjej som är benig som gud, jag vet inte vad! Visst man kanske vill behaga sig själv, men det ska man inte göra genom att banta. Är det inte bättre om man äter god mat och mår bra? jaja, alla skinnys och wanna be skinnys, gör som ni vill men det var min tanka om allt det onödiga ni håller på med. enligt mig är ni bara "attention-whores"!!


Inga kommentarer: