tisdag 10 mars 2009

296 saker JAG ska göra

Nu mina damer och herrar!
Jag fick ett uppvaknande idag då jag städade mitt rum.
Det finns nämligen en blogg som heter www.365.saker.se
där berättar en kille som heter navid modiri vad man kan
göra under dagarna, eller hur man nu ska förklara det.
För varje dag så lägger han inte ett inlägg där han
skriver och förklarar vad man kan göra och hur.
Det är alltid en grej för varje dag och kommer fortsätta nu i ett år framåt.
jag själv har följt bloggen sen den startades men det är inte försn nu jag fått
idéen om att verkligen göra de saker han tipsar om.
För varje dag framöver ska jag läsa bloggen och göra varje grej som står.
Då kan jag inte klaga sedan på att jag inte har något att göra om dagarna
och det är super, att jag ens fått den här idéen är super!!
Dock kommer dte bli svårt och jag kommer säkert tröttna,
men jag ska verkligen försöka, för det är värt det.
Men jag kommer inte alltid kunna göra precis det han skriver,
men jag sak försöka göra det så likt som möjligt!
Så nu har jag 296 dagar, 296 saker att göra och jag tänker dessutom
dokumentera allt i mina blogg och jag ska även försöka ta kort
jag har att göra också, dock med en dålig kamera, men det får vi stå ut med,
Om jag någonsin skulle missa en dag, då får jag göra två saker på en dag
that's it, så fåre bli!! Skäll på mig och jag missar en dag (;
Jag startar redan imon!
wish me good luck!


Inga kommentarer: