lördag 28 mars 2009

tired and restless feet

Jag ska snart iväg med tjejerna till Stjärnsund
och chilla, spela kort and so on.
Är inte alls pepp, är inte alls på humör.
Att min helg blev mer misslyckad än din
stör mig till tusen och jag känner mig som en
fet fail! Jag säger bara J S M T!!
Jävla Bajskorv.

Har inte sovit ordentligt i natt heller
och det är ett stort jävla minus.
Men trots min sömnbrist så sitter jag fast
med min morgon tid som alltid är 09.48.
Lite creepy. Menmen, den kommer väl
ändras snart i hope.

Hm, lalalaaa.

Nu är det inte långt kvar tills jag blir 17 heller,
eller alltså.. Det är väl typ 2 mån,
Men för mig känns det för lite.
Skulle lätta kunna stanna på den här åldern.
Eller 15, det var nog den bästa åldern.
Aja, nu är jag TOMTOM.

Peace out people.

Inga kommentarer: